Yuliya Asotska-Wierzba
Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo. Adiunkt w Instytucie Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Jej zainteresowania badawcze skupiają się na: dydaktyce języków obcych oraz specjalistycznych, kształceniu na odległość, rozwijaniu kompetencji akademickich za pomocą nowej technologii oraz kształceniu kompetencji nauczycieli w nauczaniu zdalnym. Jest autorką licznych artykułów z zakresu metodyki oraz dydaktyki nauczania języka angielskiego jako obcego.
Bogusława Frontczak
Doktor nauk teologicznych i filolog klasyczny, wykładowca języka łacińskiego i greckiego na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Absolwentka studiów „E-learning – projektowanie i wdrażanie” (WSE w Krakowie). Certyfikowany e-nauczyciel i metodyk e-learningu (Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego). Koordynator platformy Moodle na UPJPII, szkoli wykładowców z Moodle i aplikacji wspomagających uczenie. Zainteresowania: dydaktyka języków rzadkich, projektowanie szkoleń, nowe technologie w kształceniu, a także historia liturgii.
Agnieszka Kościńska
Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo. Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Nauczyciel dyplomowany. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała w szkołach reprezentujących różne poziomy kształcenia. Obecnie starszy wykładowca na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Jej główne zainteresowania badawcze związane są z doskonaleniem zawodowym nauczycieli języków obcych, nauczaniem języka obcego dzieci na etapie przedszkolnym i wczesnoszkolnym, czynnikami wpływającymi na skuteczność kształcenia językowego na różnych etapach kształcenia oraz możliwościami zastosowania nowych technologii w nauczaniu języka obcego oraz doskonaleniu zawodowym.
Agnieszka M. Sendur
Adiunkt na Wydziale Psychologii, Pedagogiki i Nauk Humanistycznych oraz Kierownik Studium Języków Obcych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Jej główne zainteresowania badawcze koncentrują się wokół dydaktyki języków obcych, w tym języków specjalistycznych, testowania i oceniania, uczciwości egzaminacyjnej oraz wykorzystania nowych technologii w nauczaniu i testowaniu. Metodyk, trener i egzaminator, a także współautorka podręczników oraz innych materiałów dydaktycznych i egzaminacyjnych.
Anna Warecka
Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim. Jako lektor pracowała zarówno na uczelniach, jak i w wielu firmach ucząc języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania. Ponadto prowadziła zajęcia i przygotowywała do egzaminów doktorskich z zakresu prawa, LCCI, BEC, IELTS oraz NATO-STANAG 6001. Jest autorką pomocy do nauczania specjalistycznego języka angielskiego, współautorką podręcznika dla studentów wydziałów nauk o bezpieczeństwie, a także autorskich projektów metodycznych z zakresu Business English w oparciu o standardy brytyjskie. Obecnie uczy języka angielskiego na różnych wydziałach Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. English for Architecture to kolejny autorski kurs dla studentów architektury II stopnia.
Rejestracja uczestników trwa do 12 września 2023 r.
Liczba miejsc jest ograniczona
© Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Polityka prywatności Administracja stroną