Yuliya Asotska-Wierzba

Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo. Adiunkt w Instytucie Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Jej zainteresowania badawcze skupiają się na: dydaktyce języków obcych oraz specjalistycznych, kształceniu na odległość, rozwijaniu kompetencji akademickich za pomocą nowej technologii oraz kształceniu kompetencji nauczycieli w nauczaniu zdalnym. Jest autorką licznych artykułów z zakresu metodyki oraz dydaktyki nauczania języka angielskiego jako obcego.

 Bogusława Frontczak

Doktor nauk teologicznych i filolog klasyczny, wykładowca języka łacińskiego i greckiego na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Absolwentka studiów „E-learning – projektowanie i wdrażanie” (WSE w Krakowie). Certyfikowany e-nauczyciel i metodyk e-learningu (Stowarzyszenie E-learningu Akademickiego). Koordynator platformy Moodle na UPJPII, szkoli wykładowców z Moodle i aplikacji wspomagających uczenie. Zainteresowania: dydaktyka języków rzadkich, projektowanie szkoleń, nowe technologie w kształceniu, a także historia liturgii.

 Agnieszka Kościńska

Doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie językoznawstwo. Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Nauczyciel dyplomowany. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała w szkołach reprezentujących różne poziomy kształcenia. Obecnie starszy wykładowca na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Jej główne zainteresowania badawcze związane są z doskonaleniem zawodowym nauczycieli języków obcych, nauczaniem języka obcego dzieci na etapie przedszkolnym i wczesnoszkolnym, czynnikami wpływającymi na skuteczność kształcenia językowego na różnych etapach kształcenia oraz możliwościami zastosowania nowych technologii w nauczaniu języka obcego oraz doskonaleniu zawodowym.

 Agnieszka M. Sendur

Adiunkt na Wydziale Psychologii, Pedagogiki i Nauk Humanistycznych oraz Kierownik Studium Języków Obcych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Jej główne zainteresowania badawcze koncentrują się wokół dydaktyki języków obcych, w tym języków specjalistycznych, testowania i oceniania, uczciwości egzaminacyjnej oraz wykorzystania nowych technologii w nauczaniu i testowaniu. Metodyk, trener i egzaminator, a także współautorka podręczników oraz innych materiałów dydaktycznych i egzaminacyjnych.

 Anna Warecka

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim. Jako lektor pracowała zarówno na uczelniach, jak i w wielu firmach ucząc języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania. Ponadto prowadziła zajęcia i przygotowywała do egzaminów doktorskich z zakresu prawa, LCCI, BEC, IELTS oraz NATO-STANAG 6001. Jest autorką pomocy do nauczania specjalistycznego języka angielskiego, współautorką podręcznika dla studentów wydziałów nauk o bezpieczeństwie, a także autorskich projektów metodycznych z zakresu Business English w oparciu o standardy brytyjskie. Obecnie uczy języka angielskiego na różnych wydziałach Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. English for Architecture to kolejny autorski kurs dla studentów architektury II stopnia.

Zapraszamy do udziału w seminarium

Rejestracja uczestników trwa do 12 września 2023 r.
Liczba miejsc jest ograniczona

Zostań uczestnikiem  

© Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Polityka prywatności Administracja stroną